dimarts, 27 de setembre del 2016

BAIXA :(


Hola xiquets!
Gràcies pels desitjos de millora.
Dissortadament estaré una temporadeta de baixa. Em vaig caure de la bici aparatosament i tinc limitada la mobilitat. Perdoneu les faltes, però estic escivint amb la mà esquerra.

Deixe per a les cinc Muses gregues i Julien la presentació i exercicis de repàs del tema 13 que tenia pensat emprar estos dies abans de l´examen.


13 de ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Espere que vos envien prompte substitut i pugau seguir tots el curs amb normalitat.

Supose que la prova de Llatí I es posposarà. De moment teniu material per anar repassant al moodle. Recordeu que podeu entrar com a visitants!

Els de CUC podeu seguir escrivint en fang la vostra tauleta micènica.

Porteu-vos bé i fins aviat.

5 comentaris:

  1. Las musas y Julien se acaban de enterar menuda tragedia griega...¡Esperamos que te recuperes pronto! Muchos besitos y ánimos.

    ResponElimina
  2. Salve Santi! Soy Ainhoa! Las chicas de 2° me han dicho lo que te ha pasado... Es una pena! Acabábamos de empezar el curso... 😥 Espero que te recuperes pronto! Es mucha paciencia la que se necesita, lo sé. Ánimos y espero verte por Cotes dándonos latín!!! 💪💪 Muchos besos y fuerza!

    ResponElimina
  3. Hola Santi, acabo de enterarme de que estás de baja, vaya! espero que te mejores pronto. Intenté contactar contigo a través de Facebook, pero no fuí capaz. Quería hablarte de un posible curso organizado por SEEC Galicia, mi correo es slosada0@gmail.com, podrías contactar conmigo? περαστικά!!

    ResponElimina
  4. ¡Qué mala pata, hombre!Περαστικά από τη Σαραγοσσα. Ελένα

    ResponElimina
  5. ΧΑΙΡΕ! Sóc en Teo. He entrat per a fer una visita llingüística i no he pogut resistir-me a comentar. Espere que et millores! Respecte al tema d'escriure amb la mà esquerra, no he pogut riure al llegir-ho. M'ha recordat a l'examen de selectivitat que vaig fer amb la mà dreta inútil. Molts ànims i no desesperis!

    ResponElimina